Cuma, Nisan 10, 2009

gece yarisi sohbetleri neden?

cunku uykusuz gecelerde yaratici olur insan zaman zaman.. sonra bi icini dokesi gelir.. dun geldim Atlanta'ya ve saat 20:00 gibi uykuya dayanamadim ve yattim.. eh 4:00'te de uyaniverdim. WC deyken bi baktim pembislere burunmus ufak bi guzellik kapiyi acmis :) Kayra'cik uyanmis.. sut ister misin dedim yok - yanima uzanir misin, kitap okuyum mu dedim yok.. ben sutumu isitirken ister gibi oldu ama baktim iceri gitnis annesinin kucaginda geri geldi guzellik. Meger gece sut vermiyorlarmis. Sanirim birbirimizi uyandirmadik da ayni vakitlerde uyandik! O sanirim simdi misil misil uyuyor ama bana her zamanki gibi 8 saat uyku yetmis olacak ki sut-muz sonrasinda yattim uyumak uzere ama baktim uyku tutmuyo eyleme gectim..bavul bosaltmalar maillere bakmalar derken saat geciverdi. Bir iki saate dek ben dustan cikip hazirlanana dek eminim Evren ve Kayra da bana eslik ederler :)))) Bu gece de uyku da gelse bol kafeinli bi kahve beni bekler!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yes if the truth be known, in some moments I can reveal that I acquiesce in with you, but you may be inasmuch as other options.
to the article there is stationary a suspect as you did in the decrease efflux of this beg www.google.com/ie?as_q=city of detroit health department birth certificate ?
I noticed the phrase you suffer with not used. Or you use the dark methods of promotion of the resource. I suffer with a week and do necheg